četvrtak, 3. prosinca 2009.

ŽENA KAŽE-ŽENA MISLI:

* Ti želiš. - Ti želiš.
* Mi trebamo. - Ja trebam.
* To je tvoja odluka. - Trebalo bi ti dosad biti jasno čija je odluka točna.
* Radi što hoćeš. - Platit ćeš mi za to kasnije.
* Moramo pričati. - Moram ti prigovarati.
* OK... Samo naprijed - Ne želim to.
* Gladna sam. - Prestani sa svim što trenutno radiš, uzmi svojih zadnjih 10 kuna i odi mi kupiti burek u drugi dio grada. I uopće me ne zanima dal je važno to što trenutno radiš.
* Nisam uzrujana. - Naravno da sam uzrujana konju jedan!
* Tako si lijep. - Treba ti brijanje pod hitno... I da, znojiš se ko konj.
* Nisam emocionalna! - Imam menstruaciju. I ne pretjerujem!
* Budi romantičan. - Imam debelo dupe. Ugasi svijetla.
* Kuhinja je tak bezveze. - Želim novu kuću.
* Nema više goriva. - Odi natočiti.
* Puna je kanta za smeće. - Iznesi to smeće.
* Pas laje. - Izađi van u boksama i pogledaj što nije u redu.
* Ja bi nove zavjese. - ...i suđe, i tepihe, i cipele...
* Trebaju mi cipele za svatove. - Ostalih 40 pari nisu te boje koju ja želim!
* Voliš li me još? - Tražit ću nešto skupo od tebe!
* Koliko jako me voliš? - Danas sam napravila nešto što ti se neće svidjeti.

--------------------------
--------------------------

* u odgovoru na pitanje "Što nije u redu?" *

*Ništa. - Svašta.
*Svašta. - PMS mi divlja.
*Ništa, stvarno. - Samo to što si jedan običan šupak.
*Ne želim pričati o tome. - Bježi sada, još nisam prekipila.
*Bit ću spremna za minutu. - Izvali se u trosjed i popij pivkana.
*Imam li veliko dupe? - Reci mi da sam lijepa!
*Moraš se naučiti komunicirati. - Samo se slaži sa mnom i sve će biti ok.
*Slušaš li ti mene?!!? - (GOTOVO, MRTAV SI.)

Nema komentara:

Objavi komentar