srijeda, 2. prosinca 2009.



Bila sam skoro dijete kad sam upoznala njega. Zavoljela sam ga više od svega. Ni slutila tada nisam koliko boli netko može nanijeti srcu koje voli! Majko ti ne smiješ plakati što mene više nema! Oprosti majko,ali i ti si bila žena! Dugo smo bili zajedno,ti nisi znala. Mada su pričali da sam za njega samo šala. Maštala sam dugo o svojoj sreći i nije me brinulo što će drugi reći! Bila sam toliko luda,sada mi je jasno!Ali,nažalost znamo...sada je već kasno! ...sat pored mene kuca sve tiše i tiše... Zbogom,umirem,oprosti majko ,ne mogu više !!!! Kad ja umrem ne šaljite mi cvijeće,jer me nitko nikad žalit neće! Nitko neće za mnom gorke suze liti,poslije moje smrti sve će isto biti! Samo će zvono zajecati jače,umrla je bijednica!! Za njom nitko nema da plače! A kad pođeš pokraj groba moga,tamo će rasti trava... Ti se sagni i tiho reci: OVDJE ŽRTVA LJUBAVI SPAVA!!!

Nema komentara:

Objavi komentar