utorak, 14. srpnja 2009.

VARANJE...

Kada čujem kako ljudi pričaju o varanju,tek onda shvatim da svi imaju različite stavove o tome. Ne želim osuđivati nikoga-jer i ja imam neke svoje mane i mušice.. ;) jednostavno volim saslušati-možda me i ne zanima svaka priča,svaki detalj...ali imam svoj stav i njega se držim zbog sebe. Ipak, ponekad razmišljam o tome. Interesantno je kako ljudi to prihvaćaju ili ne prihvaćaju. Opraštaju ili mrze... hladno ili burno reagiraju...
Jasno je da ako vas netko prevari, na bilo koji način, najviše uništi vaš ego. I onda ta prevara, kao neka norma visi nad nama... jer je to tako standardno u društvu, da se ne smije varati.
Kod nekih za sve postoji opravdanje...a neki ne žele čuti za to..-tu se slažem s onim "100 LJUDI-100 ĆUDI" :)
Gdje se povlači granica varanja u vezi? Kada vam se svidi druga osoba? Kada se zaljubite u drugu osobu? Kada se poljubite s drugom osobom? Kada završite u krevetu s drugom osobom?
Ako vam se sviđa netko drugi, zar ne varate svog partnera sa svojim mislima? Možda smatrate da ne jer se to odvija u vašoj glavi. Ipak, posvećujete pozornost drugom... i držite se one stare... ako nitko ne zna-nije se dogodilo. Ja priznajem da sam i ja bila takva,ali jedan događaj (koji neću pisati ovdje me promijenio)..Zato ću sad radije ostaviti dečka,ako mislim biti s nekim drugim-jer tako ga možda hoću povrijediti,ali ipak mogu reći da ga nisam prevarila...
Ako se zaljubite u drugu osobu.... opet varate... želite nekog drugog... A vaš partner vam nije više interesantan... Opet varate u svojoj glavi.
Neki poljubac s drugom osobom smatraju granicom. Taj postupak se često oprašta.Uvijek se izvlačimo na to događa se... u pijanstvima... u trenutku... dogodi se..
Seks s nekim drugim je bez ikakve dileme prevara... i mnoge veze pucaju zbog toga.. nema nekog posebnog razloga objašnjavati...
Koja je razlika prevariti nekoga za nešto materijalno ili nešto emocionalno? Možda je stvar jer je ovo prvo kažnjivo zakonom...a možda su takve norme u društvu...jer se danas većina povlači upravo za društvom... (on je ,pa zašto ne bi i ja)...
Bilo kako bilo, varanje ne predstavlja problem za jednog partnera, već za oba. Problem nije u seksu, zaljubljenosti ili poljubcu. Problem je u glavi... problem je kada nestane kemije između vas i vašeg partnera. Kada ostane ona monotonija... neka navika i kada ne posvećujete dovoljno vremena jedno drugom.
Mene zanima zašto nitko nema petlje raskinuti tu monotoniju... (opet ponavljam povrijedili bi tu osobu,ali ne bih je varali).. Treba reći-pa ako nismo jedno za drugo... ako imamo potrebu za nekim drugim... što onda radimo zajedno?
I uvijek se ta prevara svodi na seks. Svodi se na to da tražite negdje ono što ne dobijete kod kuće, a ne smijete tražiti na drugom mjestu. I onda baš zbog te želje... baš zbog te žudnje za nečim... kemija u glavi malo zakuha i to postane jako interesantno.

Ako ja volim svoje prijatelje, da li je prevara ako ih odjebem zbog nekih drugih ljudi? ja mislim da nije.. Ta prevara se može definirati na bilo koji način, ali na kraju se opet svede na LAŽ. Jednostavno-LAŽ je prevara. Mislite da niste prevarili ako priznate sve partneru? Mislite da će biti lakše ili je bolji sistem?
Moj stav je jednostavan... ne želim varati jer ne želim povrijediti drugu osobu. Nije stvar hoće li saznati ili neće. Nije stvar da li si prevario jednom ili deset puta. Napravio si glupost za koju možda ima opravdanja , ali nema povratka. Ja sam sigurna da bi mogla prevarit osobu koja mi ne znači puno. Ipak, ako mi netko nešto znači, nema toga šta ja ne bi napravila za tu osobu. I ne mora to samo biti dečko... to može bit i prijatelj. Netko tko to zaslužuje... Ali iskreno danas je malo takvih,danas moraš biti oprezan jer svi gledaju samo kako će te zajebati...

Neki me pitaju kako bi ja reagirala kada bi saznala za prevaru. Jednostavno.... zahvalila na uslugama i otišla.. jednostavno otišla. Bez buke, bez svađe... zašto? Ta prevara bi samo značila da se ja nisam dovoljno trudila oko te osobe. Znači da me ta osoba ne voli dovoljno. Znači da me ne zaslužuje. Znači da nema smisla biti s njom. Bi li oprostila? Bi, oprostiti je lako,ali zaboraviti malo teže.. toj osobi se ne bi vratila,da me moli ne znam ni ja kako i na koje moguće načine.. mogli bi biti prijatelji, ali zajedno u vezi... sigurna sam, nikada...
Ne osuđujem ljude zbog njihovih postupaka u životu. Posebno ako se ne odnose na mene. Sa svojim životom možeš raditi što želiš. Ne znači da manje volim nekog prijatelja ako vara. To je njegova stvar. Ipak, svatko živi svoj život... kreira ga i oblikuje. Tko sam ja da ikome sudim? Meni je bitno da ja znam da ću i dalje po svom..jer moj je život-moja stvar...

Nema komentara:

Objavi komentar