nedjelja, 19. srpnja 2009.

Ponekad, u životu.... potrebno je napraviti najtežu stvar... ponekad je potrebno poplaćati stare dugove, okrenuti novi list... započeti novo poglavlje. Da.. istina.. teško je... ali to su stvari koje moraš napraviti... neizbježno i tužno. Onda... samo ponekad... sjetit ću se ovakvih trenutaka... možda mi bude smiješno... možda me uhvati nostalgija... znat ću tada da je ono najteže možda i prošlo...a možda to i nije bilo najteže,možda takvo vrijeme tek dolazi...
Ljudi me pitaju što mi je... ja izbjegavam odgovore... pokušavam biti bolje... ne misliti na ono što mi se dogodilo... ono što će se dogoditi... pokušavam ne misliti što bi bilo kad bi bilo. Onda sam ponekad super.Vrijeme kad sam sama ostavim za tugu,tada mi je u glavi samo jedno jedino pitanje-ZAR SE TO BAŠ MENI MORALO DOGODITI? Ali nije bitno... ne želim da to itko vidi.. da itko zna kako sam ja kada sam tužna.... proći će.. bit će bolje... vjerujem u bolje sutra.. :)

Stih koji si uvijek ponavljam kad mi loše krene:
Digni tu glavu... Pogledaj oko sebe..
U suzici što blista možda nađeš vrh sretnog lista..
Tvoja je sreća samo tvoja stvar...
A ta tuga... To je već priča druga...i to nije lijepa stvar,zato ne moramo o tom svaki dan.. :)

Nema komentara:

Objavi komentar