četvrtak, 11. lipnja 2009.

Što sad ljubav ima s tim... :)

Ljubav i godine, kakve to ima veze...
Ako se osvrnemo oko sebe možemo vidjeti sve više mladih djevojaka koje izlaze s tipovima dvostruko starijima od sebe...( dvije-tri godine razlike nije nešto puno,tako da o tom i ne pričam) ..Meni to ne smeta, niti ja ikoga osuđujem, da se odmah razumijemo, ali nije mi jasno...
Ne znam kako shvatiti cure od 19 godina u vezi s tipom od 40, koji joj dakle sasvim razumljivo može biti otac...
Ok, postoji ljubav, srce ne bira i to svi jako dobro znamo, no ovo poprima prevelike razmjere..bar tako ja mislim..
S druge strane, znamo da u našem društvu postoje cure koje se popularno nazivaju sponzoruše, bit će sa tipom koji ima dovoljno love da ispunjava njezine želje..godine, bračno stanje i slično-
potpuno nebitno...
No možemo li stvarno reći da su ove obične djevojke koje izlaze sa dvostruko starijim likovima sponzoruše... Šta taj tip ima, neki normalan posao i plaću, auto srednje klase, može joj kupiti pokoju krpicu i platiti cugu, no ništa puno više od toga... Ako su sponzoruše na to spale, onda stvarno nemam riječi, jer nekako i mogu shvatiti žensku koja će pristati na takvu vezu iz koristi, ali pod korist se gledaju markirane krpice, velike svote novca, čisti luksuz i visoko društvo, tek toliko dok ne nađe boljega i s više love, jer tako to ide... :))
Bogati i slavni su druga stvar, taj svijet se razlikuje od ovog običnog i svakodnevnog u kojem većina nas živi, tamo nikakve veze nisu čudne, njima je sve to zabavno,njihove su gluposti poželjne kako bi privukle određenu pažnju trač novina...ALI DANAS JE TAKO-ŠTO SI VEĆA BUDALA SVE TE VIŠE PLAĆAJU...

Meni zaista nije jasno što to obične cure, srednjoškolke i studentice, privlači na takvim tipovima.. običnim, oženjenim, s djecom često nešto starijom od ljubavnice... :)))
Meni je uvijek bilo bitno da tip koji mi se sviđa ima ono nešto što će me privući, nekad je to pogled.. zafrkancija....ako se tu nađemo, nisu godine bitne, ali opet ne vjerujem da bi tako nešto mogla doživjeti s osobom dvostruko starijom od sebe... Što se tiče novca, to mi nikada nije bilo bitno, drago mi je ako dečko zarađuje, ima svoje ciljeve i ambicije, ali sav novac koji ima je samo njegov i meni ne znači ništa..
Kuda nas vodi ovaj današnji svijet???

Nema komentara:

Objavi komentar