subota, 30. svibnja 2009.

U laži su kratke noge :)

Nešto sam ovih dana razmišljala o lažima.Ne znam kako kod Vas,ali primjetila sam da oko mene puno ljudi laže. Žele se prikazati u boljem svjetlu nego što jesu,prikazati bolji brak,bolji posao,općenito bolji život, ali je stvarnost puna boli i tuge. Još od prije je poznato da ako lažeš druge-zapravo lažeš sam sebe .Srela sam nedavno jednu svoju staru prijateljicu i baš me ona potakla da razmišljam o tome, te da napišem ovo.Toliko se uvukla u laži i tajne da valjda ni sama više ne zna šta je istina,a šta ne.Uništava svoj život,ali i živote drugih ljudi samo da bi udovoljila sebi.Dok je pričala ja sam je samo promatrala bez komentara.Ne mogu vjerovat dokle su ljudi spremni ići da bi udovoljili sebi.Ne mogu vjerovat da mogu misliti samo na sebe i ne misliti na patnju drugih ljudi.Odgajana sam da budem pošten čovjek i da ne nanosim zlo drugima,jer ne želim niti da meni netko nanosi zlo,zato ne mogu shvatiti one koji se koriste svim sredstvima da bi došli do svog cilja. Za mene vrijedi ono-"Pravda je spora,ali dostižna", i "Sve se vraća,sve se plaća"...

Nema komentara:

Objavi komentar