subota, 30. svibnja 2009.

Tužni se smiju najljepše...


Jedna za drugom suze mi teku, Od suza za njim isplakat ću rijeku. Ne želim da zna koliko patim, Koliko umirem od želje da ga vratim. Bila sam njegova cijela, Sada nemam ništa osim praznog tijela. Sa sobom mi je odnio osjećanja Ostala su mi samo sjećanja. Nekada je bio cijeli moj svijet, Sada tiho venem kao nježan cvijet. Borim se sa željom da ga ljubim, Misleći na njega liježem, tako se i budim. Ne mogu da ga mrzim ni da ga prebolim, I ako mi je odnio srce, svakim dijelom tijela ga volim. Nije zaslužio ljubav moju, Nije vrijedan ovih noći u znoju. Voljela sam ga snažno i on je to znao. Zašto mi je onda ono najdraže ukrao? On sada uživa s drugom, Dok ja se sama borim s tugom. Suza mojih nije vrijedan, Mada će uvijek biti moj broj 1

Nema komentara:

Objavi komentar