subota, 30. svibnja 2009.

Smisao života...


To je vječno pitanje na koje mi svi povremeno ili stalno tražimo odgovor. I nema univerzalno rješenje za sve. Svatko pronađe neki svoj smisao u životu, a neki ga nikad ne pronađu i cijeli život tragaju za nečim, a ni sami ne znaju što traže...

Naučila sam da život može snažno udariti, ali mu ja mogu još jače vratiti…
Naučila sam da postoji velika razlika između ŽIVJETI i BITI ŽIV…
Ja biram prvu opciju…

Za mene je smisao svega BITI SRETAN. A sad,opet - za svakog je sreća nešto drugo, tj. svakog nešto drugo čini sretnim. Svatko živi za nešto drugo. I kad jednom pronađemo nešto što nas čini sretnima ne smijemo se opirati tome i bježati od toga, samo zato što netko drugi misli da je drugačije i to smatra glupošću. Moramo izgraditi svoju vlastitu ličnost i živjeti za sebe, a ne za druge jer bolna je istina:Ako ti ne misliš na sebe nitko neće-
Sve u životu je prolazno, i ljudi koji se pojavljuju u našem životu. Nažalost tako je. Ljudi se u našem životu izmjenjuju kao na kolodvoru. Neki ostaju duže (npr. roditelji), neki su samo prolaznici. Ali na kraju krajeva svi nas oni jednom napuste, neki prije neki kasnije. I zato treba živjeti za sebe, a ne za druge. Jer SAMI SMO u životu. To zvuči prilično okrutno, ali nažalost je tako. I zato:
ŽIVI DANAS...
RISKIRAJ DANAS...
UČINI DANAS...
NE ZABORAVI BITI SRETAN...

Nema komentara:

Objavi komentar