ponedjeljak, 10. kolovoza 2009.

ZBOGOM:

Krenula je ruka pisati oproštaj već milijun puta
Ali bio je to samo tren,samo onda kada sam bila ljuta.
No ovaj put to nije tako, sada znam što pišem
I oprosti mi, ali ovaj put te iz života brišem.

Ne, ne mogu te u trenutku tako lako preboljeti
I Bog zna da ću te još dugo voljeti,.
Ali ovaj put ja završavam priču, ja pišem kraj
Samo sam ja voljela, samo je u mojim očima bio sjaj.

Svi sretni dani kroz glavu mi prolaze
Strah me zaklopiti oči, jer suze dolaze,
Ali ovaj put ne želim plakati, ovo je odluka moja
Dosta mi je noćima plakati i nadati se da ću biti tvoja.

A ti me se nisi ni sjetio, zaboravljaš li mi ime?
Ledene suze su padale, ali čekala sam te i ove zime,
Uz zvuk tišine, hladna ruka suze je krila
Znaš li kako boli kada shvatim da nikada nisam voljena bila.

Molim te za oprost , što sam te voljela jako
Ni ja nisam htjela, ali očito je Bog zapisao tako,
Oprosti što sam do dna milijun puta padala
Oprosti mi što sam ti se noćima uzalud nadala.

I zadnje što te molim, oprosti mi što odlazim,
Tuđe ruke me čekaju, sada s njim polazim.
Ako ikada shvatiš da ti je do mene stalo, nemoj mi reći
Sada je kasno za sve, jer još će samo ovu noć suze za tebe teći…

Nema komentara:

Objavi komentar