nedjelja, 26. srpnja 2009.

Snovi se mogu ostvariti ako imamo vjeru i volju:

Vrtim po cijele dane samo neke stare hitove. Te me pjesme podsjećaju na toliko stvari...Dobrih,loših,neke koje nikad neću zaboraviti i one kojih se više ne želim prisjećati...Vrijeme stvarno jakoooo brzo prolazi,ni ne okreneš se dan prošao,isto tako i mjesec...a u zadnje vrijeme su mi i godine počele letjeti..Upoznala sam puno novih ljudi,neki stari prijatelji su me razočarali,ljudi za koje sam mislila da su ok-pokazali su se u drugom svijetlu-onom posve crnom...sve u svemu shvatila sam jedno-nema te osobe koja ti želi baš sve dobro..Svi smo mi ljudi različiti..svi imamo svoje mišljenje..
Kako čovjek treba biti jak da prihvati sve te ljude, da se ne svađa kad se ne slaže s nekim... Ali čovjek ne zna, tj. ne želi priznati, kada nije u pravu... Ne želi uopće čuti ničije mišljenje, samo on on i on... Nitko drugi nikad ne govori točno, sve je to krivo oko njega... E čovječe, nećeš dobro proći ako budeš nametao samo svoje stavove ne slušajući druge. Ne da se ljudima tako, nitko ne želi imati kraj sebe čovjeka koji stalno priča samo o sebi, koji misli da je on uvijek u pravu. Nitko ne želi kraj sebe čovjeka koji ne zna i ne želi slušati. Znate vi koliko znači kad imaš uvijek tu nekoga kraj sebe, koji će te u bilo koje doba noći saslušati i pomoći. Zagrliti te, poljubiti i utješiti. To je bogatstvo... ali nažalost-malo je takvih,danas većinom svi gledaju gdje bi i kako mogli koga zeznuti..Ja uvijek kažem: DOK JE PARA BIT ĆE I "DRUGARA"...KAD NEMA PARA NEMA NI "DRUGARA"...Svi smo sa svima prijatelji dok jedni druge častimo u gradu,posuđujemo novac..ali PRAVI PRIJATELJ se poznaje samo kada smo u nevolji,jer nas on tada neće ostaviti..

Želim svima da budu sretni, koliko god mogu... Ako ništa drugo, veselite se ovom vikendu koji dolazi, i to je jedan razlog za smiješak.. :)
Život stvarno može biti lijep i kada je sve ostalo u k....

Nema komentara:

Objavi komentar