petak, 24. srpnja 2009.

Držite ono što volite..nikada ne znate kako će vam biti bez toga..

Danas je dan "D"... Došlo je vrijeme da se oprostim od onih koje znam samo preko žice i ovoga neta (mislim na facebook). Da, za neke oproštajni post slijedi... :))
Pitate se zašto? Zato jer nemam više volje, niti vremena za neke koji stalno glume neke žrtve..jedino što imam je možda veći broj "prijatelja"... Čemu onda to bezveze? Dosta mi je da mi okolo seru o nekim ljudima,a kada se vide s tim istim ljudima ližu im guzicu..Dosta mi je više tih priča samo iz dosade. Zašto su ljudi (neki) toliko pokvareni? Zašto ne mogu pustiti druge da uživaju? Da budu sretni. Zar je osoba koja je sretna kriva za to što ti lažljivci nemaju svoj život? Je li ona njih ikada dirala? GOVORIM ZA NEKE POJEDINCE...
Dajte ljudi, uključite mozak, niste glupi. Nitko nije glup. Uključite mozak i otvorite srce. Možda shvatite do čega vam je u životu, do koga vam je stalo. I probajte to zadržati. Ne preispitujte na sve strane, već probajte samo vjerovati u sebe i svoja osjetila za povjerenje. Ne znam stvarno čemu takve gluposti? Ne znam čemu takva sranja?
Ne vjerujem da ima takvih ljudi. Znam da ih ima, uvijek sam znala, no opet i kada se dogodi to, svejedno ne vjerujem. . .
Svejedno mi ne ide u glavu. . .

No znam, da me moji osjećaji ne varaju. Nikada nisu. Uvijek znam na čemu sam i što osjećam. I onda kada volim, onda volim. Ništa cile-mile. I u to sam sigurna. Nikakvo brdo komentara ne tražim od nikoga, samo molim da budete pametni. Nemojte uništavati tuđu sreću, niti dopustiti da vašu netko upropasti. Ponekad je ta sreća ono što vas ispunjava duže vrijeme...
Ono što vam treba. A zar je pošteno to ugrožavati zbog nekih pokvarenih ljudi...
No opet kada kažem pokvaren čovjek, znam da duboko u sebi nije takav. Znam da ima osjećaje i da će shvatiti što je učinio. Ne očekujem kajanje niti grižnju savjesti, samo neka bude svjestan posljedica što ostaju iza njega.
Eto, nešto me natjeralo da napišem ovo što jesam. Nešto se odnosi na mene, nešto ne. No takva nepravda toliku ljutnju budi u meni da to ne mogu ni opisati. No jedno znam. Sve se vraća...

Nadam se vašoj sreći. Vašem smijehu i uživanju. Držite ono što volite, jer tek kada nešto izgubite shvatite koliko vam je stalo do toga. A onda možda bude kasno, nažalost. Treba znati držati svoju sreću u ruci .. Razmisliti prije svake stvari što uradite da netko ne ostane povrijeđen.. ne treba gledati samo svoju korist-Nikada...
Treba biti pametan. Treba voljeti. Iskreno... Jednog dana ćemo shvatiti da se ta dobrota isplatila..

Nema komentara:

Objavi komentar