petak, 12. lipnja 2009.

Samo gluposti bez kojih svakako možemo...

Jutros sam uz kavu čitala razne članke po časopisima, a posebice su mi privukli pažnju oni koji govore o tome što se u današnjem društvu podrazumijeva da svaka žena mora činiti ako je prava žena i kako bi trebala izgledati da bude privlačna muškarcima...
Govori se tu o šminkanju, određenom obliku obrva koje moraju izgledati kao iz najnovijeg časopisa, što se i kako mora depilirati, kako bi se jedna žena trebala odijevati da bi je muškarac uopće pogledao i slične gluposti, a najveća budalaština je kako je otkriven najpoželjniji omjer širine struka i bokova...
Časopise koji govore o tome što i kako moramo raditi odavno ne kupujem( u krevetu imam "more" takvih gluposti,pa kad mi je dosadno po ne znam koji put ih prelistam).. ponajviše zbog toga što svaki broj uglavnom piše o identičnim stvarima, kad usporedim neki stari časopis s nekim novijim-SVE SAMO ISTE GLUPOSTI..I LAŽI..

Sve ovo je u prošlosti prilično utjecalo na mene(vjerojatno i na većinu vas) počela sam se šminkati u osnovnoj školi, nije to bilo puno šminke, malo pudera, no kasnije sam postala takva ovisnica da nisam mogla izaći iz kuće ako nisam barem malo našminkana... U toj mojoj višegodišnjoj opsesiji zbog koje sam potrošila samo hrpu novaca shvatila sam da su to gluposti..ali makar sam naučila da takve časopise više ne kupujem..jer jedino što od toga možemo dobiti-SIGURNO JE SAMO MANJAK NOVCA.. postoji i nešto dobro- naučila sam mnogo o šminkanju, kozmetici, sastojcima koji su dobri i nisu, zašto su neke kreme skupe i jesu li one uistinu toliko dobre... Sada barem znam pametno kupovati, ali najvažnije od svega-danas mogu mirno prošetati gradom bez trunke šminke. Nekada sam čak i u trgovinu išla s puderom... Smiješna sam sama sebi kada se sjetim toga.
Jedno vrijeme sam bila opčinjena ženstvenim odjevanjem, obavezno štikle, sve fensi šmensi...danas se obučem kako mi tog trena dođe, nekada se osjećam super u trenirci ili nekoj sličnoj odjeći, pa takva odem i na kavu, što mi je prije bilo nezamislivo...

Smatram da je žalosno što danas internet i časopisi odgajaju mlade djevojke na pogrešan način.
Meni više nije bitno što će o meni misliti i govoriti, ne trudim se privući nekoga onime što nisam, ako nekome nisam privlačna to je ok, jer shvatila sam da ne želim biti ničija lutkica za ukras...
Odjevam se ovisno o raspoloženju, šminkam se kada to želim, a ne kada netko kaže da bi trebala, jedem,pijem i radim sve što ja mislim da je ok samo zbog sebe i svog zdravlja jer se tada bolje osjećam i tad sam sretna što nisam poblajhana barbika bez mozga u skupoj odjeći i s fasadom na licu kao klaun..

Nema komentara:

Objavi komentar