srijeda, 3. lipnja 2009.

MOLIM TE MAMA...

Molim te mama,danas popodne kad tata ode malo da šeta,dođi u moju sobu i sjedni kraj mog kreveta.
Htjela bi s tobom da razgovaram,da ti ispričam ono što krijem-jer od tebe ne mogu skriti,drugom ne smijem da otkrijem.
Molim te mama sjedni i slušaj sve što ću ti reći.Ništa ti neću kriti.
Onda kad sam pošla u školu i prvi jesenji list je pao.Ja upozna jednog dečka,sjećam se dobro _____ se zvao. Od tog dana su počeli pisati ON & ONA se vole.
Prošlo je 3.mj. - dođe veljača i donese bol i tugu.Jer on majko zavoli drugu. To me slomilo mnogo,zbog tog sam donijela odluku tešku.
Sad se u novi život spremam i želim da ispravim grešku. U sumrak jednog dana kad budu sretni ON & ONA čvrsto ću uže svezati i zategnuti oko vrata svoga,nemoj pokušati da me zaustaviš jer nisam dostojna toga.
A sada majko,ti idi i spavaj..
Oprosti jedini prijatelju za sve ove riječi..
Noćas ću umrijeti mirno i savjest me neće više peći...

Nema komentara:

Objavi komentar