utorak, 9. lipnja 2009.

Baš razmišljam koliko se život može promijeniti preko noći... Zamišljaš kakav bi život trebao biti, ali uvijek postoji nešto što te vuče nazad po nekog posebnog, jedinog koji bi htio da krene s tobom naprijed... Čovjek s godinama odraste ... stari i umire. Nezamjenjiv tok života, ali postoje situacije koje moraju biti krajnje da bi nam dotad izgrađena mišljenja promjenile. I danas se sjećam tih krajnjih, graničnih situacija : smrt, gubitak voljene osobe, patnja, krivnja. Iz takvih situacija čovjek ne izrasta, nego sazrije i krene naprijed, bolji i kvalitetniji. ČOVJEK JE PROCES POSTAJANJA ČOVJEKOM.. Bila sam tisuću puta povrijeđena, no to nije bilo dovoljno da promjenim nešto u sebi. Tek kad sam ja povrijedila i osjetila krivnju i grižnju savjesti te vidjela suze i bol koju sam ja uzrokovala, bile su mi jasne moje greške. To je taj proces-traje, završi, i ne ponavlja se jer nosi pouku i promjenu. Nema nazad. Nema opet. Ja sam naučila.Osjećam sram, trenutno poniženje, bol, suze i strah.
Čovjek se sam "gradi".. Sami smo krivi za to ako nam nešto krene po zlu,ako nam mnogi ne vjeruju..itd.-PROBLEM JE U NAMA,MI ZNAMO ZAŠTO SE LJUDI TAKO PONAŠAJU PREMA NAMA (uvrijedili smo ih ili nešto sl.) Moramo se znati poštivati, razumjevati, praštati, voljeti i svađati...(ako smo u pravu)... Tako upoznajemo ne jedni druge, nego sami sebe...
Ono što nam srce i razum govore-to se mora slagati...moramo stati jedni uz druge jer treba da se volimo i cijenimo,razumijemo..Nismo mi uvijek u pravu,nismo uvijek najbolji,nismo uvijek anđeli, ali obećajmo da nećemo griješiti namjerno.Da nećemo biti inatljivi, osvetoljubivi... Pričat ćemo, razgovarati, razglabati, ako treba i satima... Zato je čovjek i izmislio riječi i govor, jer je preograničen u glavi za sve misli koje nosi u sebi... BUDIMO DOBRI PREMA SVIMA i vjerujmo u naše sutra...Jednom ćemo shvatiti da će nam se ta dobrota platiti..JER BUDALA JE NAJLAKŠE BITI... budimo potpora svima kojima je to potrebno, i vodimo naprijed.Nismo najjači na svijetu, i priznajmo da ne možemo bez ljubavi,prijatelja...bližnjih...NE MOŽEMO SAMI.. . Budimo mirni, sigurni i sretni ....svi zajedno....

Nema komentara:

Objavi komentar