subota, 30. svibnja 2009.

Prijateljske poruke


-Ako te netko pita od naše ljubavi što smo htjeli, ti im reci da smo bili najbolji prijatelji... -Ako ti ikad gorko zaplače oko, ako te netko povrijedi duboko, ako ti ikad zadrhti duša, ako nema tko da te sluša, ako ikad vrisneš u snu, nazovi me i ja bit ću tu.. -Ako jednom budeš sam, ostavljen i slomljen životom, ako ti suze poteku niz lice, ako se u sve razočaraš, uvijek ću biti uz tebe, jer moje je ime PRIJATELJ.. -Ako nekad, na krilima svojim, uspomene donesu mi tugu, smijem li opet do tebe da dođem kao starom i iskrenom prijatelju... -Čovjek nekad poželi da prijatelju stavi glavu na rame, čovjek ponekad poželi da ga ne bole stare rane, i ne znam zašto me bole te kapi jesenje kiše i zašto prijateljima zovemo one koji to ne žele više... -Hvala ti što si tako dobra prema meni, što si me naučila prave vrijednosti da činim, što trpiš kad sam dosadna i teška i što za naše prijateljstvo nikada neću reći da je greška! Hvala ti na svemu lijepom što si mi pružila, i nikad ne pitaj kako ni zašto... Volim te, jer si ti to zaslužila... -Hoću da te oraspoložim da ti kažem da mi je do tebe stalo, da te razveselim malo jer bez obzira na daljinu što u glavi zvecka mislim na tebe SREĆICE MALECKA.. -Hvala ti za sreću, radost i smijeh, hvala ti za svaki skriveni grijeh. Hvala ti za riječ što i suze briše, takva se prijateljica ne nalazi više... -Ja nisam pauk i ne pletem mrežu ali znaj da najljepše uspomene za tebe me vežu u svakom prijatelju tražim sreću ali tebe nikad zaboravit neću... -Jedna munja ne znači ništa na nebu u kojem su urezane godine, snovi i druženja, jer ljubavi dolaze, traju i gube se, a prijatelji traju kao i vječnost... -Ja sam ti prijateljica kad ti loše krene, kad te svi napuste potraži mene, svijetlo u mraku tvoja sam sijena vjerna prijateljica za sva vremena... - Kad munje i gromovi zavladaju nebom, kad kiše opustoše ljeto, kad se spoje nebo i zemlja... Tek tada ću se rastati od tebe jer život nije ništa bez prijatelja... - Kada te povrijede i nema tko da te brani, kada padneš na koljena, ti zbog mene ustani, možda ti nekada predaleka postajem, ali znaj, da uz tebe zauvijek ostajem... -Ljubav je velika, ali prijateljstvo je još veće. Ljubavi dolaze i odlaze, a samo pravi prijatelji ostaju... -Ljudi se u životu sreću slučajno, a onda zajedno dijele sve, rijeka života ih odnese drugim ljudima, ali im srca zauvijek ostaju kraj pravih Prijatelja... - Ljubav i prijateljstvo dvije su lijepe riječi al' je oboje teško steći. Zato prijateljstvo pružaj svima, a ljubav samo voljenima... - Možda u životu krenem drugim putem možda tamo nađem bolji život, ljubav, sreću, ali znam da tamo takvog prijatelja imati neću.. -Možda nisu uvijek pored tebe, možda ih ne viđaš često, možda imaju svoje probleme, bitno je samo da znaš da te vole i da prijatelji uvijek postoje... - Meni možeš reći sve, sve tajne i sve strahove, ljubavi bolne i srušene sne, meni možeš priznati sve, i kada si sretna i kada te boli, znaj da te tvoja prijateljica voli... -Možda nisam uvijek tu pored tebe, ali za naše prijateljstvo dajem sve od sebe... Jer vrijeme prolazi,a pravi prijatelji vrijede... - Nije me strah kad ostave me svi jer znam da me nećeš ostaviti ti.. Nije me strah kad oluja se sprema jer znam da poput tebe nitko osim mene prijateljicu nema... -Nikad ne reci da si sretna kad nisi, ne reci da si dobro kad nisi, ne reci da se osjećaš dobro ako se osjećaš loše i ne reci nikada da si sama dok sam ja živa.. -Nikoga ne možeš natjerati da te voli. Jedino što možeš učiniti je da dopustiš biti voljen. I nije najvažnije što imaš na putu života već koga imaš na putu života.... -Nemoj me zaboraviti niti kada odeš daleko, kada sjećanja izblijede i kose posijede, sjeti se mene i moje rečenice: SAMO PRIJATELJI ČOVJEKU NAJVIŠE VRIJEDE... -Nikad ne zaboravi da su pravi prijatelji kao zvijezde u tamnoj noći... Ne možeš ih uvijek vidjeti, ali budi uvjerena da su tu negdje i da te paze... -Ništa što kažem i poželim neće biti dovoljno! Možda jedno veliko ~ HVALA ~ što si uvijek tu kad te trebam, hvala ti jer si najbolja prijateljica, hvala dragom Bogu što sam te upoznala, hvala tvojim roditeljima što postojiš! Želim da ti se ostvare sve želje, da uvijek budeš okružena pravim prijateljima... -Prijateljem ću te zvati čak i tada kad ne budeš znao svoj put, i bude ti potrebna nada! Potraži me kad jednom ostaneš sam, tad ću ti trebati ja, znam. Podsjeti me na ono prijateljstvo što smo imali nekad, ono prijateljstvo i lijepe riječi, ti znaj da čovjek voli i pati, al' prijatelj sve liječi, želim ti u životu sreću, pamtit ću te zauvijek, zaboraviti te neću....

1 komentar: