srijeda, 1. rujna 2010.


Ne idi,
ostani,
budi uz mene....
zauvijek,
i nikad....
ne zaboravi me ! ♥

~ '' Shvatiti će, ali kasno... da je izgubio dijamant tražeći sitne kamenčiće po pijesku.. ''
...da mi je da se još jednom zaljubim... opet bih gledao niz kej kao niz prugu, i opet bih znao.... da se u oblak zadubim, i čekao bih samo nju, nijednu drugu... ♥

Postani dijete na trenutak, preskači crte na pločniku... Daj malo smijeha... Koliko puta imaš ovu priliku?? Učini nešto danas!!! :)

Gledala me jedna ista ti... Ja sam jos i mog'o pristati, al' srce... Ono se k'o jare opire-rijetko 'ko do njega dopire... ♥

Ljubav je kad nekome staviš na raspolaganje moć.... da te povrijedi, a ipak mu vjeruješ.... da to neće učiniti ! :D

''NEMOGUĆE'', - reče ponos, ''OPASNO'', - reče iskustvo, ''BESKOSRISNO'', - reče razum, ''PROBAJ'', - šapnu srce.

Ako želiš stvarno.... u potpunosti upoznati moju maštu, mogao bi ti se ostvariti san iz bajke, ali nije sreća u bajkama, sreća je na mojim usnama, i pusti neka te dotaknu.... ♥

Ukrao bih sreću za nas, platio bih, nemam čime. Jedino si moje blago - zagrli me, zagrli me.

˝... Svakom čovjeku je suđeno, da pronađe blago. Samo onaj.... tko sluša svoje srce će blago.... uistinu i naći. ...˝ ლ

Nema komentara:

Objavi komentar