srijeda, 1. rujna 2010.


FALIŠ MI...da se smiješ mojim glupostima... da mi kažeš kako sam lijepa...da se naljutiš makar i bez povoda... da me braniš pred svima... A najviše mi fali tvoj pogled i osmjeh!
Svaki put kada te se sjetim, rasplačem se... i drugi mi kažu da ne vrijedi voljeti te jer daleko si od mene . Ali iako si daleko to mi ne pomaže da te zaboravim...
Mjesec će ti reći da mislim na tebe, zvijezde će ti reći da si dio mene! ...ti si za mene potok što iz raja teče i ako postoji radost, to je onda uz tebe i ako postoji bol, to je život bez tebe... Daleko si od mene i to me boli ali znaj da moje srce samo tebe voli... i nikada nećeš biti zaboravljen! Jer ja znam da ćemo se opet jednog dana sresti!
Sada pokušavam biti sretna ali to ne mogu...
Mijenjat će se ljudi kao godišnja doba, a ti ćeš mi faliti sve više i više i nikada nećeš nestati iz srca moga... Možda ću vremenom plakati tiše i tražiti te u sobama praznim... jedina utjeha bit će da ću te ponovo vidjeti nakon nekog vremena i pitat se dal pomisliš na mena kad i ja mislim na tebe!!! VOLIM TE

Nema komentara:

Objavi komentar