srijeda, 1. rujna 2010.


Bio si mi tako daleko, a tako blizu... Ali si postao moje ostvarenje sna, moja ljubav koju puno volim. Tako neprimjetno i polako ušao si u moje srce, ugasio sav bijes, izbrisao stare rane i učinio da osjetim pravu, neobičnu i iskrenu ljubav! Postao si smisao mog života, moja životna energija... onaj zbog kojeg bih sve napravila... onaj, kojeg volim iskreno, čisto, iz dubine srca! Onako slatko, dječje i nevino! Te večeri, kada sam se najmanje nadala, kada sam mislila da za mene ljubav više ne postoji pojavio si se ti i pokazao mi šta znači voljeti.Otvorio si mi srce i dušu, učinio da se osjećam voljeno! Probudio si u meni najljepše osjećaje i zato HVALA TI! Hvala ti što si pored mene u svakom trenutku... što me toliko voliš, što si ljubav velikog srca: razuman, pažljiv i osjećajan!
Iako izgledam kao jaka osoba, koja je navikla da gubi nadu i drage ljude... nisam takva jer i mene zna pogoditi svaka sitnica . Znaj, što god rekla ili napravila, VOLIM TE! Volim te kao nikog na ovom svijetu! Volim te onako kako se voli samo jednom!!!! ...Za jednu dragu osobu!... ♥

Nema komentara:

Objavi komentar