četvrtak, 3. prosinca 2009.

Srce sam ti slomio.. Pa te ostavio..San se gradi godinama,a uništi u sekundama.
Ljubavnica te ljubila ...sad te izgubila.
Sreća neće "dangube" ma nisi ti curo za mene .
Vrati se... bori se... ako si ga ikad voljela nemoj da ostaneš slomljena i onako si cijeli život zbog njega u paklu provela.
Djevojko...curo... srca si lomila dok si sebi sudbinu krojila.
Plačeš jer mi nisi jedina,e pa dušo ti si u ovom ratu pobijedila..
sad te pitam zašto ranije nisi sebi život sredila.
Samo jedna ljubav,samo jedan život,tvoja sudbina ...tvoja duša-izabrala pogrešnog.
Kad te tvoja golubica napustila,raširila krila i odletjela nije više sletjela zauvijek je letjela trežeći sreću koje nema i ne postoji.
Ti sada tražiš novu sreću ,jer ja tebe više neću sigurno ćeš biti nekom drugom bolja žena
jer je mene ljubav odavno proklela.. .. ..

Nema komentara:

Objavi komentar