srijeda, 2. prosinca 2009.

ANĐEO ČUVAR JEDNOG DJETETA:
Beba je prije rođenja upitala Boga: - Kažu da me sutra šalješ na Zemlju. Ali kako ću se ja ondje snaći ovako bespomoćna? - Odabrao sam jednog anđela za tebe. On će te čekati i brinuti se za tebe. Svakog će se dana s tobom smijati, dobivat ćeš njegovu ljubav svakog dana i bit ćeš sretno biće - odgovorio je Bog. - Kako ću se s ljudima sporazumijevati kad ne znam njihov jezik? - Tvoj će te anđeo naučiti jezik, pa ćeš se moći sporazumijevati. Dijete je podiglo glavu i upitalo: - Svi kažu da na Zemlji ima loših ljudi. Tko će me štititi? - Tvoj će te anđeo čuvati makar po cijenu života - odgovorio je Bog. - Hoćeš li mi barem reći ime mojeg anđela - upita dijete. - Nije važno kako se zove. Ti ćeš ga zvati 'mama' - odgovori Bog...

Nema komentara:

Objavi komentar