subota, 5. rujna 2009.

ZA SVE CURE:
Kako smo mi žene glupe (moram se tako izraziti), nitko se ne može i neće poniziti kao žena... Nekad u kafiću promatram djevojku čiji bivši sjedi tu u blizini... ajme kakvo jadno ponašanje, ona se jadna odmah promijeni, pogledava u njegovom smjeru, nekoliko puta ustaje i odlazi do WC-a ili do frendice za susjednim stolom samo u nadi da će je pogledati. I to nije slučaj samo s mlađim curama, godine su nebitne. A oni, muškarci... tako su ležerni i baš ih briga za sve, oni sjede s dečkima, piju, smiju se... Uvijek se zapitam- zašto se žene slikaju polugole ili gole s raširenim nogama... zašto se toliko ponižavaju??? Ubijamo se u štiklama, s nekakvom extra frizurom, pramenovima, u solariju... Čitam neki forum na kojemu muškarci raspravljaju na temu -ŽENE SU GLUPE i kaže momak: "Najveći mi je dokaz da su žene glupe kad same sebi priznaju da su glupe... svaka od njih je bar jednom rekla za sebe da je glupa... od muških nikad tako nešto nisam čuo" .. E vjerujem da nećeš ni čuti-to je bilo prvo što sam pomislila.. Same smo sebe napravile "budalama"... Najviše me ljuti što svi tvrde da se mi ne možemo ravnati s muškima... Mi ne možemo mijenjati dečke svakih tjedan dana, ne možemo biti s njim pa poslije s njegovim najboljim frendom, ne možemo se napiti, ne možemo biti vani do 3-4 u noći... Kakve bi žene bile da to radimo? Oni su druga priča, to ponašanje je njima sasvim prilično i normalno. Tada su frajeri...a mi samo obične kurve,TO ME UŽASNOOOOOO LJUTI....da vi muški samo znate koliko mi zapravo trpimo stvari radi vas i vašeg (nekad ) usranog ponašanja.. Da vi makar znate na što su sve žene spremne "u ime ljubavi"... trpe poniženja, nasilje, prevare i tko zna što sve ne i poslije svega toga kaže "da ga još uvijek voli".... Ajme kako glupo, tuče je svaki dan, puna je modrica ,a ona ga VOLI. Samo mi moje drage žene to možemo, samo mi i nitko drugi. ..Prije toga joj je "navalio" 4-5 djece koje je rodila do dvadesete jer se zaljubila i pobjegla od kuće. Mi mlade djevojke, nađemo dečka i oko njega se vrti čitav naš svijet, stalno smo s njim, prijateljice smo zapostavile, nemamo vremena za njih, kada je on s dečkima na utakmici mi smo kod kuće i nakon par godina kada pukne ljubav, same smo, nemamo više niti jednu prijateljicu, zbog njega. ..Tako to obično bude kod žena, teško da se takvo što dogodi nekom dečku... Najžalosnije je kad prijateljstvo pukne zbog nekog dečka... recimo -nađu se dvije prijateljice kojima je za oko zapeo isti dečko...i djevojka pita tu svoju "prijateljicu" kako joj stoji nova haljina, a ova druga kaže ne- nemoj to obući uopće ti ne stoji iako je kao salivena, samo što kvari ovoj prvoj večer, jer ona neće biti glavna... Kako mi je to jadno, ali nažalost ima i takvih slučajeva... Previše je žena koje polomiše noge ganjajući nekog kretena koji uopće ne zaslužuje ni LJ od LJUBAVI... Ili ovaj primjer-Cura trudna...to je odmah njezin problem, iako to nije mogla sama izvesti nikako ,a on ako neće, ne mora imati ništa s tom trudnoćom.. i on je pametan,a ona jadna glupa.... Mi cure zaboravljamo koliko vrijedimo....

Nema komentara:

Objavi komentar