utorak, 7. srpnja 2009.

GREŠKA...

Nikada nisam voljela tebe, voljela sam osobu koju si glumio... Prevario si i samog sebe, a nas si jednostavno ubio... Nakon svega si mi stranac, nisi ni sjena onog starog lika,bio si samo dobar glumac ili sam ja samo bila dobra prilika... anđelima su pale maske s lica,razbile sve iluzije i lažni sjaj,sad vidim da si ubojica, ubio si u meni svaki osjećaj... Više me ništa ne vrijeđa, ništa me ne može zaboljeti, previše se noževa zabilo u moja leđa, mislim da više ne znam voljeti... Nešto je trulo unutar mene, je li to moje srce ili duša koja polako vene? sve što je nekad bilo tvoje... ne znam kako da se borim,što se u ovim situacijama radi, kad nekog iz sve snage volim, a istovremeno mi se toliko gadi... bojao si se pa si me "štitio" od istine... i na svemu ti zahvaljujem.. hvala što zbog tebe mrzim cijeli svijet, od pogleda, poljupca,dodira strahujem... i svi dobivaju samo moj bijes, bijes koji je tebi namjenjen. ..zbog svega što si mi pružio... i umjesto da ti kažem zbogom nešto ću te zamoliti. više nikom nemoj reći volim te,jer ti ne znaš voljeti...

Nema komentara:

Objavi komentar