srijeda, 3. lipnja 2009.

* Tužno je sunce kad nema koga da grije, tužno je srce kad voljeno nije..tužni su oblaci kad kiša se sprema..a ja sam tužna kad tebe nema

* Bok moje medeno, znaj da te volim jebeno..ti si moja čokolada zbog koje je nastala ova balada..i da ti nije palo na pamet ovo brisat jer ti više neću pisat..

* Zaustavi suzu i otjeraj tugu..naći ćeš negdje za oblakom dugu..ljepota i ljubav nek ti dušu grije..i oprosti životu što savršen nije..

*Uvijek su mi utjehe bile tužne pjesme,uvijek sam voljela kad voljeti ne smijem,pa plačem i molim jer me duša boli,pa zar uvijek moram pogrešnog da volim ?

*Moju ljubav prema tebi, ni najljepša pjesma opisala ne bi, što te volim nisam kriva, voljet ću te dok sam živa...

*Nije mi žao što mi lažeš, žao mi je što misliš da ti vjerujem!!!!

Nema komentara:

Objavi komentar