utorak, 2. lipnja 2009.


Nikad ne reci da si sretan-ako si tužan,
Nikad ne reci da si dobro-ako si loše,
Nikad ne reci da si sam-ako sam ja još živa...

Nikad sebi oprostiti neću što sam pala na osmijeh tvoj,
zbog tebe sam izgubila sreću-ova poruka oproštaj je moj...

Moj život je pusti dodir kiše,tvoje ruke drugu zagrliše.Sjećanja na tebe bolna su i teška u mom životu najveća si greška..

TKO JE SADA-ti se čudiš od poruka više ludiš,ni dan ni noć nemaš mira jer mobitel stalno svira.
Ja te volim ti me shvati..poruke ti moram slati...

Nikad više ne reci moje ime,nikad ne reci da si me poznavao.
Neka sve bude zaborav,neka daljnji tok tvoga života izbriše sve uspomene na mene.
Sjećanje je sve što tražim od tebe,ako i to smatraš dužnošću-molim te zaboravi me...

Nema komentara:

Objavi komentar