četvrtak, 4. lipnja 2009.

Na rastanku ispuni mi samo jednu želju,da posljednji sat i sreća prođu u veselju.
U očima suza nema,neće ih ni biti..U srcima što se zbiva ne možemo skriti...

Ne gubimo vrijeme u dokazivanju da ima puno mraka,
nego radije zapalimo svijeću da odmah taj mrak nestane...

Bio si grub,suza je potekla..volio si me,savjest te je pekla..
A da si znao koliko tada patim ne bi me pustio da odem još bi me molio da ti se vratim..

Čekala sam tebe,a ti drugu uze..
Želim da ti vratim ja suze za suze.
Imala sam tebe,a ti život svoj..hoću da ti vratim samo bol za bol..

Neka te nebo obasja kada se tama pojavi oko tebe,neka ti anđeli ne dozvole da plačeš kada ti suze ispune oči i živi u svijetu ljubavi-jer ti to zaslužuješ...

Upiši u srce ime moje,neka te vodi kroz snove tvoje,neka te čuva od svake boli,neka za tvoju sreću moli i neka ti kaže da samo tebe voli...

Nema komentara:

Objavi komentar