utorak, 2. lipnja 2009.


Ja nisam htjela usne tvoje i dodir tvoj..
nisam te pozvala da uđeš u život moj...al' sad je kasno za sve jer ja volim teeee ♥

Ovisnik sam o tebi jer se drogiram poljupcima. Sada padam u krizu,jer mi droga nije blizu..
Ako umrem ti si kriv,savjest će te peći dok si živ...

Dvoje ljudi koji su se voljeli ne mogu biti prijatelji,jer se svaki susret svodi na previše tajanstven pogled da bi se prestali nadati..

Kad ti bude teško i oko ti počne suze liti..dođi do mene i ja ću te zagrliti.
Ni sreću ni tugu nemoj od mene kriti,jer ja i u dobru i u zlu namjeravam s tobom biti...

Ako život i vrijeme budu zahtjevali da me zaboraviš,učini to,ali znaj čovjek pamti šta hoće,a zaboravlja ako može...

Neću ti prići jer mi neda ponos moj..Neću tako nisko pasti da bi bio samo moj..
Da te volim znaju svi,al' da ću te za ljubav moliti to zaboravi...

Nema komentara:

Objavi komentar