srijeda, 3. lipnja 2009.


Dok mi smrtnu ne zapale svijeću-ja te kao dečka zaboraviti neću.. Sve dok mi svijeća ne dogori-znaj da te netko vječno voli...
Policijska uprava vas obavještava da ste od primitka ove poruke obavezni
nositi tamne naočale na svim javnim mjestima jer je utvrđeno: tvoje oči kradu srca..
Pusti me i poželi sreću..zaboravi me-ja tebe neću.. mrzi me-ja ću te voljeti,vrijeđaj me-ja ću te preboljeti.. ti leti visoko-ja nemam krila,ti budi voljen-ja nisam bila..
Zvao se nije važno kako,bio je čovjek mojih snova.. volio da se šali,igra,smije,a ponekad da se i napije.. Volio je nogomet i djevojke,samo nije volio mene..
Da si nebo-zvijezda bi postala..
Da si otrov-ja bi te probala.. Da si vjetar-ja bi te vidjela.. Da tebe nema-ja ne bi živjela...
Dali znaš kako je kad se za nekog svom dušom boriš,
kad ga u očima za malo ljubavi moliš..kad posljednji otkucaj svog srca daš, kako je to-dali znaš??

Nema komentara:

Objavi komentar