srijeda, 3. lipnja 2009.

Ako umreš prije mene,
pitaj možeš li povesti prijatelja.
Doživiš li stotu,
ja ću živjeti jedan dan manje od sto godina,
tako da ne moram živjeti bez tebe.
Pravo prijateljstvo je kao dobro zdravlje,
vrijednost mu se prepozna tek kada se izgubi.
Pravi prijatelj je onaj,
koji ulazi ,
kada ostatak svijeta izlazi.
Kada umreš, ako si imao pet pravih prijatelja,
imao si divan život.
Objeručke drži pravog prijatelja.
Oslonit ću se na tebe,a ti se osloni na mene-i bit će sve u redu...
Prijateljstvo je um u dva tijela.
Ako bi svi moji prijatelji skočili s mosta,
ja ne bih skočila s njima,
bila bih dolje da ih uhvatim.
Ne hodaj ispred mene-možda te neću slijediti...
Ne hodaj iza mene-možda te neću voditi
Hodaj pored mene i budi mi prijatelj.
Svi čuju što govoriš.
Prijatelji slušaju što govoriš.
Najbolji prijatelji slušaju što ne govoriš.
Prijatelj je onaj tko poznaje pjesmu tvoga srca
i može ti ju otpjevati kada zaboraviš riječi.
Idemo različitim životnim putevima,
ali svejedno kuda idemo nosimo dio jedan drugog.
Stranci su samo budući prijatelji....

Nema komentara:

Objavi komentar