subota, 30. svibnja 2009.

Svatko je krojač svoje sreće...


Život je neprekidna borba. Tko živi bez borbe, umro je prije nego je počeo živjeti.. Svatko se mora pobrinuti za sebe i svoje postupke. Nije fer stalno nekog drugog okrivljavati za stvari koje se nama događaju, stalno tražiti nekog „krivca“. Shvatimo da smo mi jedini krivci za stvari koje se događaju u našem životu. U svakoj, ali baš svakoj situaciji postoji mogućnost izbora, mi samo moramo izabrati opciju. Čak i ako pitamo nekoga za savjet i pogriješimo slušajući ga. Nije on kriv!!! Krivi smo mi jer smo mi izabrali tu mogućnost da pitamo nekog za savjet i opet smo izabrali mogućnost da slušamo tuđi savjet. Dva put smo imali mogućnost izbora i dva put smo mi izabrali, a ne netko drugi umjesto nas. U životu si ne možemo birati roditelje i rodbinu, a sve ostalo je na nama. Sami si biramo prijatelje i ljude s kojima se družimo. Sami si biramo put kojim ćemo ići, sami si krojimo sudbinu...

Nema komentara:

Objavi komentar