utorak, 2. lipnja 2009.

ZA MOJU LJUBAV ♥


Sjećam se tog dana kao da je bio jučer-23.7.2006. godine. Osjećaj koji sam imala s tobom od prve sekunde - kako si me nježno držao za ruku, kako si me prvi put poljubio. Kako smo se tako lako razumjeli i smijali istim šalama. Od tog dana si za mene postojao samo ti. Zato ti danas želim pokazati barem mali dio koliko mi značiš i koliko te volim. Odabrala sam broj 74-reći ću ti zašto drugi put... 74 RAZLOGA ZAŠTO TE VOLIM:
1.uvijek imaš vremena za mene
2.znaš reći najslađe stvari koje će me nasmijati
3.dečko si mi,ali i najbolji prijatelj
4.sve mi strpljivo objašnjavaš

5.prva si osoba na koju pomislim kad se probudim i zadnja na koju pomislim prije spavanja
6.osjećam se voljeno
7.naše ruke kao da savršeno pašu zajedno
8.mogla bi te gledati satima bez da kažem i riječ
9.poštuješ me
10.volim kako me gledaš
11.nekad si tako slatko ljubomoran

12.ljubiš me na tako predivan način kao nitko do sad

13.mislimo isto u puno situacija

14.daješ mi osjećaj da sam bolja osoba

15.tvoj zagrljaj nakon što se probudimo je neopisiv

16.uvijek si mi u mislima
17.volim kako kažeš da želiš provesti ostatak života sa mnom

18.način na koji mi kažeš: ''Ljubavi moja''

19.imaš predivne smeđe oči

20.brineš se za mene

21.volim kako kažeš da smo savršeni zajedno

22.volim kad mi kažeš da ti falim
23.svaki mi dan pokazuješ da me voliš

24.volim kad mi kažeš da si ponosan na mene

25.tvoj glas je nešto najljepše za čuti (osim kad mi pjevaš :) )

26.vjeruješ u mene i moj uspjeh, i onda kad i ja sama ne vjerujem

27.volim tvoju divlju stranu… grrrrr :)

28.ne mogu ni zamisliti nikog drugog kraj sebe

29.volim kako svi vide našu ljubav

30.volim kako kažeš da izgledaš grozno neobrijan i bez gela,a meni si prediva
n
31.volim kako naša tijela savršeno pašu zajedno

32.volim sve naše predivne trenutke koje ću pamtiti cijeli život

33.sklapaš prijateljstva gdje god dođeš i svi te obožavaju

34.volim kako mi tepaš

35.nije ti problem prijeći nekoliko kilometara samo da me vidiš

36.volim kako imaš povjerenja u mene gdje god da idem jer znaš da nikad ne bi učinila nešto što će te povrijediti

37.uvijek me tješiš

38.znam da ti mogu sve reći

39.moje cure kažu daj si najbolji dečko kojeg sam ikad imala

40.volim kako me ohrabruješ

41.kada napravim nešto što ti se ne sviđa, kažeš to na lijep način

42.volim kako mi rukom nježno prolaziš po cijelom tijelu

43.iako smo tako daleko osjećam da si uvijek pored mene

44.volim kako se trudiš sklopiti rečenicu na njemačkom samo zato jer ga ja volim
45.uvijek si iskren bez obzira na sve
46.volim kako si divan prema meni ( iako to nekad i ne zaslužujem)

47.volim što si me naučio toliko toga

48.još više volim jer znam da ćeš me naučiti još puno više

49.volim kako lijepo pričaš drugima o meni

50.izvlačiš ono najbolje iz mene
51.oprostiš mi i kad poprilično zaribam… upsić… :)

52.volim slušati kako planiraš našu zajedničku budućnost

53.moje si rame za plakanje

54.upoznao si i moju lošu stranu i još uvijek kažeš kako sam dobra osoba

55.volim te zbog malih stvari koje svaki dan radiš, a koje mi toliko puno znače
56.osjećam se predivno i potpuno kad sam u tvom zagrljaju
57.tvoj glas i pogled izbrišu sve zbog čega sam nekad tužna

58.volim te jer nekad činiš stvari koje ne želiš meni za ljubav

59.svaki put kad mi kažeš volim te zvuči prelijepo kao da to čujem prvi put
60.volim kako kažeš da sam najbolja cura na svijetu
61.kažeš mi: « Kako si prelijepa » i kad ne ličim na ništ :)

62.volim kako razumiješ moje blesave šale

63.volim kako paziš na mene kao kap na dlanu

64.kad smo skupa čini se kao da nitko drugi na svijetu ne postoji osim nas

65.nije te sram pisati sladunjave stvari na fejsu-u iako ce to svi vidjeti

66.znam da te mogu nazvati u bilo koje doba dana i noći

67.volim što smo tako slični

68.volim to što ne mogu prestati pričati ljudima o tebi ( mislim da sam već dosadna :) )

69.moje seke kažu da si divan

70.volim te jer si jednostavno neodoljiv!!!
71. 24 sata s tobom prođe kao 1 sekunda

72.ti si najbolji lijek za moju živčanost

73.kad napravim nešto glupo tako slatko reagiraš

74.volim to što nikada ne odustaješ od mene
I ZA KRAJ: jednostavno te volim najviše na svijetu ljubavi moja :)

Nema komentara:

Objavi komentar