ponedjeljak, 15. lipnja 2009.

Vrijeme je za promijene.... :)

Zbog nekih ljudi se pretvaram , ili sam se već pretvorila, u užasnu osobu...
Hladnu... Sebičnu... Bezosjećajnu...-a to ne želim biti,jer to nisam ...
Prije sam željela biti takva, ali sada ne... Kajem se zbog takvih želja.
Nisam zaplakala odavno... Unutra me pritišće toliko toga, ali suze ne žele poteći...
Čini mi se da se vrtim u krug. Želim napraviti preokret,pa odustanem od toga..pa sad opet želim..
Bila sam sretna, doista. Ali neke riječi su me slomile...
Te mi je riječi rekla jedna osoba (meni nekad jakoooo draga)... Ne znam da li je to rekla u šali, ali je zaboljelo...
Možda previše umišljam, ali kunem se, željela sam zaplakati u tom trenutku...
Riječi izgovorene kao šala nekada znaju boljeti... Zbog ovakvih šala moje samopouzdanje je ravno nuli...
Htjela sam svoj život potpuno "preurediti". Ali, kako? Previše sam ranjiva, glupa. Ne znam se boriti...Slome me sitnice.Dva dana sreće, pet dana nesreće.Tako u krug. ALI DOSTA JE VIŠE TOGA...shvatila sam da me takvo ponašanje ne vodi nigdje..Okrećem novu stranicu u svom životu.. Ipak kad malo bolje pogledam nema meni tko što suditi..svi smo mi obični ljudi s greškama i manama, pa tako i ja.. Shvatila sam neke stvari- Sretna sam...
Imam prave prijatelje, tek sam nedavno shvatila...
Oni čine polovicu mog svijeta...
Imam krov nad glavom, divne roditelje, zdravlje, neki o tome samo sanjaju...
Za pojedine ljude, moj život je san...
Mogu promijeniti što želim na sebi... Samo mi treba čvrsta volja
Želim početi ponovo, ispočetka...pametnije
Ovo je ni sama ne znam koji put da počinjem ponovno... Ali, važno je da pokušam i da sa tog novog puta pokupim mrvice nečeg novog...nečeg ljepšeg... Od sada vjerujem u bolje sutra...Vjerujem u sebe...

Nema komentara:

Objavi komentar